středa 19. listopadu 2014

Stay positive

Keep calm and stay positive

         Se špatným počasím přichází často i špatná nálada, snížená imunita, nemoci a únava. A tak se všemožnými způsoby snažíme udržet své myšlenky i organismus silný a odolný i za nepříznivého počasí. Když je hezky dokáže nás nabít energií sluníčko a možná i rozkvetlá příroda všude kolem, máme víc síly protože i světlo je do pozdních hodin a není tma když jdete do práce nebo školy i když se vracíte domů.
        Být pozitivní, vždy! Jaké klišé. Ale řekněme, že je to základ. Ani já jsem nebyla dřív schopná myslet moc pozitivně a i dnes mě to častokrát smete a plácám se v chmurných myšlenkách. Ale důležité je alespoň začít a snažit se. Vzhledem k tomu, že mám kolem sebe některé lidi, kteří prostě inklinují k tomu, že vše je špatně a proti nim, tak u sebe rozdíl přeci jen vidím. Jasně, že když se nic nedaří a vše je podle nás špatně, tak je těžké myslet na to dobré, ale stačí se chytnout stébla, pomyslet na jakoukoli dobrou věc a hlavně na to, že když už si připadáte, že hůř být nemůže, bude zase lépe. Vždy!
         Radovat se z maličkostí! Další věc, která některým lidem moc nejde, neuvědomují si, že je spousta věcí, za které mohou být vděční a z kterých se mohou radovat. Tohle je myslím věc, kterou praktikuji možná až přehnaně :). Samozřejmě ohromnou radost udělá třeba nákup (i maličkostí). Pro mě to mohou být klidně veselé ponožky, krásně vonící svíčka, čaj který mám ráda nebo klidně jen třeba nějaký pěkný obrázek (pohled, kartička,..). Ale radost můžete mít i třeba jen z toho, že venku alespoň na chvilinku vysvitlo sluníčko, že na zemi leží barevné listí, že z nebe začaly padat první vločky, že se Vám povedlo upéct skvělý moučník, že jste si krásně uklidili byt či pokoj nebo jste si dali skvělý dortík s kávou. Možností a důvodů jsou miliony!
         Úsměv! Zkusili jste někdy jak se vše změní pokud se usmějete? Mně přijde jako by se mi do hlavy najedou dostalo tak nějak víc světla, které prozáří všechny mé myšlenky. Vím, že to není snadné, ale vstávat s úsměvem Vám také usnadní den a není to úžasné, že se stačí jen rozhodnout jestli vstanete rovnou naštvaní nebo se usmějete? Musím říct, že už se mi i stalo, že když jsem měla takové to období kdy nebyl jeden ,,den blbec'' ale už to trvalo snad 14 dní, tak jsem se tomu už jen smála a říkala jsem si, že je to vážně vtipné jak mi vše padá z rukou a jak jsem mimo, ale že už se těším že bude zase fajn. A co úsměv darovat? Jen tak! To přece nic nestojí. A můžete tím zlepšit den i někomu dalšímu a to je přeci také úžasný pocit! Nehledě na to, že Vám dotyčný úsměv třeba i vrátí. Já sama se cítím mnohem lépe, když jdu ulicemi s úsměvem a je mi tak nějak všechno jedno :).
         Sny! Někdo sní více a někdo méně. Někdo má jeden velký sen a někdo spoustu maličkých, ale ať už je to jakkoli, nikdy nepřestávejte snít! Ale důležité je i si sny plnit a to nejlépe po malých krůčcích. Pokud máte velký sen rozdělte si ho na kousky, které Vás k němu dovedou. Hlavně to nikdy nevzdávejte a pokud něco chcete, snažte se si za tím jít. A i když Vám třeba život pod nohy hodí nějakou tu překážku, zkuste ji překonat a o to víc pak budete hrdí až si sen splníte. I sny se časem mění, takže i když třeba teď nic konkrétního na mysli nemáte a po ničem netoužíte něco určitě přijde.
Pro tentokrát bych asi skončila, aby článek nebyl příliš dlouhý.
A tak Vám přeji, aby jste byli šťastní a měli radost ze života a ze všech drobností kolem Vás. Co Vám zaručeně zvedne náladu a máte teď období chmurných myšlenek nebo si užíváte každé období?
Mějte krásný den! :)

obrázky zdroj: weheartit.com a google

Žádné komentáře:

Okomentovat