pátek 18. července 2014

Drahá řasenka = instantní řasy?


   Už delší dobu jsem toužila po dražší řasence. Moc mě zajímalo, jestli to bude vážně takový zázrak jen proto, že za ni dám daleko více peněz. Samozřejmě, že platíme hlavně značku. Ale už jen ten pocit, že máte doma něco tak ,,luxusního'' stojí za to ji aspoň jednou v životě zkusit :) . Mám pro Vás tedy porovnání tří dražších řasenek, které jsem osobně vyzkoušela.



Dior

   Původně jsem měla vysněnou řasenku Volume de Chanel, ale nějak mi ji všechny prodavačky rozmlouvaly. Váhala jsem a nakonec jsem dala na radu paní v parfumerii a pořídila jsem si řasenku od značky Dior Diorshow iconic overcurl voděodolnou verzi (moje jediná waterproof řasenka :) ).

řasenka Diorshow iconic overcurl

     Řasenka je zabalena v papírové krabičce, která je stříbrná jako ona samotná. Vzhled se mi líbí, ale je celkem nepraktický, je jako zrcadlo a na řasence je vidět každý otisk a působí pak velmi ,,omatlaně''. Na krabičce naleznete v češtině pouze informaci, že jste si pořídili řasenku pro objem a dokonale natočené řasy.


 krabička Diorshow

       Objem řasenky je 10 ml což mi přijde jako přijatelná klasika. Kartáček má prohnutý do oblouku a je celkem hustý, klasický štětinkový ne gumový. Pokud Vám nevadí tento typ kartáčku, je celkem pohodlné řasenku nanést. Pokud jste ale zvyklé řasenku vrstvit, tak bych jí asi po zkušenosti nedoporučila protože mi řasy dost slepila a udělala i nějaký ten žmolek. Ale zase na její obranu myslím, že stačí řasy opravdu 2x projet kartáčkem, aby jste mohli vyrazit ven s celkem pěknými řasami. A také musím říci, že je opravdu voděodolná a hezky drží. 



        Bohužel celkově mi za takovou cenu (v parfumerii cca kolem 900 Kč) nepřijde jako nějaký ohromný zázrak. Každopádně špatná není a voděodolná řasenka se v létě vážně hodí, ale za tu cenu už asi znovu ne.
+ hezký obal
+ voděodolná
+ dělá celkem hezké řasy

- cena
- při vrstvení žmolkatí a slepuje
- pro někoho kartáček

Benefit

         Jako další jsem pak při nákupu očního krému dostala v Sephoře miniaturu velmi známe a věhlasné řasenky od Benefitu They're Real! která slibuje efekt umělých řas.


řasenka Benefit They're Real!

        Opět papírová krabička, i když se jedná pouze o vzorek produktu. Matný papír s obrázkem před a po použití řasenky na řasách a procentuální úspěšnost natočení, zahuštění, zvětšení objemu, atd. na základě dotázání klientů.

krabička Benefit They're Real!

         Plné balení řasenky by mělo mít myslím 8,5 g miniaturka má pouze 3 g, ale mě drží už celkem dlouho. Má gumový celkem velký kartáček s ,,ostny'' i na jeho hrotu. Osobně opravdu nemám ráda gumové kartáčky a vlastně se jím tak nějak celý život i vyhýbám, ale tak říkala jsem si, že jí prostě zkusím. Celkem dobře se s ním manipuluje a ostnatý hrot Vám pomůže dostat se kamkoli. Troufám si říci, že řasy nemám extrémně krátké, ale mám je rovné, světlehnědé a nevýrazné. Musím říct, že tato řasenka mě opravdu velmi překvapila. Jestli nic jiného přijde mi, že mi řasy opravdu prodloužila. No, posuďte samy :).


Před a po nanesení řasenky


řasenka Benefit They're Real!

         Tato řasenka mi opravdu vyhovuje, pokud chci výraznější řasy (což samozřejmě chce asi každá a vždy :) ), ale přeci jen mi nepřijdou až tak přirozené a rozčesané. Za cenu myslím 790 Kč v Sephoře (nebo méně pokud narazíte na slevové akce :) ) bych si ji asi koupila i v plném balení.

+ udělá nádherné řasy
+ kartáček

 - cena
- možná je trochu tekutější

Yves Rocher

         Sexy Pulp ultra-volume mascara od Yves Rocher je sice o půlku levnější než zbylé dvě zmíněné řasenky, ale 400 Kč je také celkem vyšší částka a navíc to není drogerková řasenka, takže ji sem zahrnu také.
řasenka Yves Rocher Sexy Pulp


         Řasenka je zabalena pouze ve slídě, ale co si budeme povídat, oproti drogeriím, kde řasenky volně leží a každý je může otevřít a zkusit je to naprostá bomba. Objem řasenky je 9 ml. Kartáček opět klasický štětinkový a pro mne musím říci, že asi absolutně nejvíce vyhovující. Je hustý, ale má opravdu jemné štětinky a je pěkně tvarovaný podle tvaru řas. Skvěle se s ním pracuje, řasy neslepuje a dodá jim nádherný přirozený vzhled. Takže podle mě ideální řasenka pro každodenní líčení!


řasenka Yves Rocher Sexy Pulp

         Poměr cena/výkon myslím naprosto super. Pokud chcete krásné přirozené a zvýrazněné řasy tohle je asi jasná volba.
+ přirozené řasy
+ kartáček
+ cena

- neudělá úplně dramatické řasy


         Tak to by bylo asi s porovnání těchto tří kousků vše. Pokud máte osobní zkušenost s některou z těchto řasenek dejte mi vědět :)


Žádné komentáře:

Okomentovat