pondělí 21. července 2014

Letní lakování - lavender & mint


Kdy už jindy experimentovat s barevnými kombinacemi nehtů než v létě. Určitě si pro Vás připravím více barevných variant, zatím je tu jedna - fialová s mentolovou.
        Fialkový lak je od značky Gabriella Salvete z kolekce Stars enamel v odstínu Lavender Love 13. Je lehounce fialkový a na nehtech Vám udělá takový ten drsný povrch jako je třeba jemný pilník na nehty. Nanášela jsem ho ve dvou vrstvách, aby plně kryl. Docela rychle schne. Pokud chcete aby Vám vydržel co nejdéle, rozhodně doporučuji přetřít ještě Top coatem.

         Objem laku je 11 ml což je takový ten lepší standard. Protože je ho více, má i větší lahvičku a delší štěteček, se kterým se mi pracuje lépe než s těmi krátkými. Štětinky jsou měkké a delší zastřižené klasicky do rovna.



         Celkově se mi lak na nehtech moc líbí, jak něžná barvička, tak neotřelý povrch :).


         Prsteníček jsem nalakovala Lakem od značky Rimmel London 60 seconds z řady Rita Ora v odstínu 873 Breakfast in bed. Krásná mentolová barva, na které si hrozně ujíždím. Je čistá bez třpytek a vypadá opravdu krásně. I když myslím, že tuhle barvu asi musíte buď milovat nebo nenávidět :). Nanášela jsem opět ve dvou vrstvách, které bohatě stačí pro 100% krytí. Schne dobře, ale přeci jen 60 sekund mi přijde málo na úplné proschnutí.


         U tohoto laku je objem menší a to 8 ml. Menší lahvička = kratší kartáček, ale musím mu pochválit krásné zastřižení do oblouku, s kterým se perfektně trefíte co nejdále ke kůžičce bez omatlání všude kolem. Celkově je širší a má i pevnější štětinky.


To by bylo z prvního letního lakování vše. A Vy my napište, jestli máte rádi mentolovou barvu nebo ne a co říkáte na laky s drsnějším povrchem :).

Žádné komentáře:

Okomentovat