sobota 11. října 2014

Wishlist na pár let dopředu

Wishlist na pár let dopředu 

aneb jak se naše ,,chci'' mění na ,,potřebuji''

         V dnešní době internetu, blogů, instagramu a vůbec všech sociálních sítí se mnohem snadněji dostanete ke všem těm úžasným vymoženostem dnešní doby. Všude jsou vidět ty úžasné krásné věci, které sice vůbec nepotřebujeme, ale vážně je chceme a moc po nich toužíme. 


      No buďme upřímní, pokud by nás na všechny tyto nadstandardní věci neupozorňovalyina každém rohu ty překrásné fotky, neviděli bychom je u oblíbené blogerky nebo se s námi o ně pomocí facebooku nedělili ostatní, k životu bychom je nepotřebovali, protože bychom o nich ani nevěděli. Ale taková už je dnešní doba a proto se naše ,,chci'' změnilo na ,,potřebuji''. Protože jaká je první otázka, kterou Vám položí nezasvěcený člověk (ať už partner nebo rodič)? - ,,A potřebuješ to?!''. Tahle otázka, už mě opravdu dohání k šílenství. A proto se celkem svižně mění naše touhy k okamžitému odhodlání a absolutnímu neuznávání argumentů ostatních a naše věta už automaticky začíná slovy ,,Nutně potřebuji...!''.

         A tak nás zžírá neskutečná touha po věcech, které musíme za každou cenu vlastnit, koupit je, vyfotit a hned se podělit s ostatními. A na druhou stranu, proč ne? Pokud je to cesta a možnost jak si udělat radost, jak se cítit lépe a být celkově v životě spokojenější není to zas tak špatný způsob. Nikomu to neubližuje (maximálně naší peněžence nebo účtu) a povětšinou nabytá sebedůvěra a lepší pohled na svět za to prostě stojí.

         A teď už rovnou k mým (ne)skromným ,,must have'' přáním, které bych si jednou chtěla pořídit.


1. Kabelka Michael Kors Selma saffiano leather satchel 

   Asi moje první láska od tohoto módního návrháře. Kožená kráska s pevnými stěnami, myslím, že by se mi líbila i kdybych nebyla naprostý kabelkový maniak. Čistě černou kabelku, ale žádnou nemám a myslím, že tohle je rozhodně trefa do černého :).
2. Kabelka Michael Kors Hamilton textured-leather tote

       Popravdě řečeno ani ještě nevím, kterou bych chtěla dřív (a to o jedné uvažuji už možná k letošním Vánocům) i když musím říct, že Hamiltonka mi přijde trochu víc jako taková ta pravá klasika, tak bych se asi přiklonila k ní. Je velká, je krásná, je dokonalá a pro mě tak nějak typická pro tuto značku.

3. Parfém Givenchy Dahlia Divin Eau de Parfum

       Sice nemůžu říct že by to byla láska na první přičichnutí jako s mým nejúžasnějším Lancome La Vie Est Belle, ale je to po dlouhé době co mi opět nějaká vůně sedla a vážně se mi líbí. Je to také právě možná kuli tomu, že má některé přísady stejné jako La Vie Est Belle.

4. Peněženka Michael Kors Bedford textured-leather continental wallet

      Tahle peněženka prostě nesmí chybět, krásná, jednoduchá a černá, aby ladila k oběma předešlým kráskám. Už si ani neumím představit nosit malou peněženku, i tak mám pocit, že se mi do ní téměř nic nevejde. Hlavně doufám, že kožená peněženka vážně něco vydrží, protože moje nynější směs látek od Guess je po půl roce celkem špinavá a odrbaná.
5. Hodinky Michael Kors Watches womens rose gold

        Dobře, řekněme, že tady už to celkem začíná vypadat, že jsem trochu zatížená na Korse, ale jeho věci se mi vážně líbí. Celý život nesnáším zlatou, ale u něj mi vůbec nevadí dokonce jsem už i schopná pořídit si doplňky ve zlat, aby mi ladily. Hodinky jsou bomba, úplně můj styl. Navíc se vyrábějí právě v tomhle krásném růžovém zlatě.
6. Mobilní telefon Apple iPhone 5

        Né že bych teď neměla pěkný nový telefon, ale iPhone je prostě taková stylovka, že bych ho alespoň jednou za život chtěla zkusit. Vím, že názory lidí na Apple se velmi razantně liší a tak bych si udělala obrázek ráda sama. iPhone 5 se mi libí protože má hezký design a možná by klidně mohl být i s těmi zlatými zády :).
7. Stolní počítač Apple iMac

         Další technická/elektronická věc spíš pro oko. Věřím ale, že pro práci v grafických programech, blogování a surfování po internetu dobrá věc. Nejúžasnější je pro mě asi úspora místa a opět pěkný design. Horší už je to s nakupováním všech předražených originálních doplňků od Apple.
8. Makronky!

        Miluji makronky! A asi nejvíc právě ty malinové. A proto budou na mém doživotním wishlistu, protože kdykoli mi přijde pod ruku velká malinová makronka například u Paula, roztékám blahem!
9. Květiny 

         Květiny snad v každém podání, zbožňuji hortenzie a skleněné vázy také. Mým snem je mít krásný vzdušný světlý byt plný čerstvých květin všech vůní a barev!


10. Laky na nehty Michael Kors a Nars

         Laky na nehty jsou krásná věc, bohužel ač mám (nebo ještě tak měsíc zpět jsem měla) své krásné, pevné, přírodní nehty, tak mi na nich lak nevydrží ani jeden den, většinou kvůli práci.Každopádně tyhle dvě značky a myslím, že i přesně tyto odstíny bych chtěla moc vyzkoušet.

         Tak to by bylo k mému dlouhodobějšímu a trošku finančně náročnějšího wishlistu vše. Budu moc ráda, když mi i Vy napíšete jak to máte s nakupováním a jestli rádi utrácíte za dražší ,,zbytečnůstky'' nebo je to pro Vás něco absolutně nepotřebného. 
Mějte krásný víkend :)







Žádné komentáře:

Okomentovat