středa 12. listopadu 2014

Michael Kors a Fossil

Parndorf Haul - Michael Kors a Fossil

        Přejí Vám krásný středeční večer. Dnes jsem si pro Vás připravila mini haul z nákupů v rakouském Parndorfu v McArthurGlen Designer Outlets, který stojí 50 km od Vídně. Nafotila jsem pár fotek o které bych se s Vámi ráda podělila. Mými úlovky jsou hodinky Fossil a kabelka Michael Kors, po kterých už jsem dlouhou dobu toužila a tak jsem si udělala celkem hodně předčasného Ježíška :).

         Pro hodinky jsem zamířila přímo do Fossil značkového obchodu (další volbou mohl být obchod Watch Station, kde mají i spoustu dalších značek hodinek a něco málo šperků např. DKNY, Michael Kors, ... a v obou obchodech byla sleva 30% na vše k příležitosti jejich narozenin). Výběr byl opravdu veliký, rozhodovala jsem se ještě mezi hodinkami se sytě růžovým ciferníkem, ale řekla jsem si, že zvolím univerzálnější variantu a růžové si třeba zasloužím časem :).
         Vybrala jsem hodinky v barvě růžového zlata s hladkým okrajem ciferníku, místo čísel jsou vždy dva kamínky a plocha ciferníku je tvořena malými vystouplými trojúhelníky. Rafičky jsou hladké a jednoduché a všechny tři malé ciferníky jsou funkční. Jeden ukazuje název dne v týdnu (anglicky), další datum a poslední spodní ukazuje hodinu ve 24 hodinovém kruhu. Pásek je hladký klasický a upravili mi ho hned přímo na prodejně. 
         Ze zadní strany na zapínání je opět vyražená značka a zezadu ciferníku také. Hodinky by měly být samozřejmě vodotěsné a jsou celé z oceli.
          Dostala jsem je v takovéhle krásné retro krabičce vyrobené k jejich 30. narozeninám. Na prodejně jich měli spoustu druhů a barev s nejrůznějšími obrázky, ale všichni hromadně dostávali tuto.
         Myslím, že pro milovníky retro kousků nebo plechovek je parádní. Uvnitř je pak pouze papírová výplň, kousek papíru na kterém byly hodinky přidělané a záruční list.
         Doufám, že s nimi budu dlouho spokojená, jsou krásné a snad i kvalitní. Hodinky jsou věc, kterou vždy využiji a mohla bych jich mít spoustu, protože bez nich si připadám jako bez ruky.

         Mojí vysněnou kabelkou od Michaela Korse je klasická Hamiltone large, ale vzhledem k její ceně u nás v ČR, budu muset její koupi asi ještě na nějaký čas odložit. A protože nevlastním žádnou černou kabelku (nebo tedy čistě černou), rozhodla jsem se pro elegantní a jednoduchou verzi.
         Do kabelky se bez problémů vejde formát A4, má posuvná ucha, které můžete prodloužit do 3 různých velikostí. Kabelky jsou buď se zlatými nebo stříbrnými komponenty. Já zvolila zlatou (kterou sem dříve vážně nesnášela).
         Kabelka je zbroušené saffiano kůže, která je odolnější vůči podrápání, je pevná a dle mého názoru i lépe vypadá. Poznáte ji tak, že povrch není hladký, ale má v sobě rýhy.

         Na přední straně kabelky je kovové logo MK, které se také doufám jen tak nepoškrábe nebo nezmění barvu. Tento znak mám ze všech nejméně ráda, více se mi líbí buď s destičkou a nebo samotný dlouhý nápis Michael Kors. Asi možná proto, že s tímto znakem se už vyrábí nejvíce padělků a nebo je to jen můj pocit.

          Zadní strana kabelky je hladká pouze s malou volnou kapsičkou mezi uchy. Líbí se mi jak je na kabelce krásně propracovaný každý detail. Každý steh je přesný a i na přezkách, díky kterým se dají uši prodlužovat, je vyryt nápis Michael Kors.
         I patent, který drží strany kabelky u sebe má na svém povrchu vytištěny ochranné prvky.Poutko je celkem efektní a magnet silný.
         Ve vnitřku kabelky je samozřejmě všita látka s potiskem značky. Jedna velká kapsa na zip a na ní ještě dvě další malé volné kapsy, ty samé jsou i naproti a všechny jsou lehce vyztužené.
          Logo je všito i na koženém kousku uvnitř kabelky, jako další ochranný prvek pro rozeznání padělků.
         Součástí každé kabelky (peněženky, dokladovky, ...) je také kartička zezadu je popsáno jak se o kůži starat a co nedělat.
         Vzhledem k tomu, že se jedná o mou první koženou a doufám také kvalitní kabelku mám velká očekávání co se výdrže týče. Tak doufám, že nebudu zklamaná. A co Vy, nakupujete v nějakých outletech nebo dáváte přednost obchodům přímo s novými kolekcemi?




Žádné komentáře:

Okomentovat