čtvrtek 6. listopadu 2014

Cold days

Cold days in bed

         Jak já nemám ráda tohle sychravé počasí. Už ve 2 hodiny mi přijde jako by bylo aspoň 7 večer. Tma, sluníčko nikde, jen vítr a deprese. ALE! Blíží se Vánoce! Snad ještě nikdy jsem se netěšila tolik jako letos. První dekorace mám nakoupené už možná od konce září a nejradši bych je už stavěla všude kolem. Ani nevím jestli mám nějaký speciální důvod se tak moc těšit, ale ta atmosféra a to vše krásné a kouzelné kolem za to prostě stojí!
photo by Protivná kozička
         Nevím, jestli na každého působí podzim tak jako na mě, třeba moje maminka má podzim ráda. Ale já ve chvíli kdy začne tohle hrozné počasí naprosto ztrácím veškerou energii. Ano je krásné když na podzim svítí slunce a všude je barevné listí, pokud není úplná zima člověk může konečně předvést i více vrstev a ještě se snažit, aby mu to slušelo. Ale málo kdy jsou dny vážně tak krásné a když, tak většinou pokud jsem zrovna v práci. 
photo from We heart it
         Ale protože se vším se dá nějakým způsobem bojovat, tak i já dělám co mohu. To, že nejlépe zabírají seriály pěkně v pelíšku s čajem a svíčkou asi nemusím ani zmiňovat. Ale co když potřebuji být trochu produktivní?? Chtěla bych se učit, psát články, pracovat na věcech do práce, fotit, jít si zaběhat nebo vyjet na kole (brrr ta zima!), uklízet, péct, číst nebo fotit, ale jak se k tomu dostrkat? Ano, nejhorší je začátek a ještě horší je když tu činnost nutně nemusíte provést. Chce to silnou vůli a odhodlání.
photo by Protivná kozička
         Bojovat se dá samozřejmě například konzumací čerstvého (někdy mraženého) ovoce ať už pevného nebo třeba ve formě smoothies (tedy pokud si ho půlku nevylejete do postele, ostružiny jdou vážně špatně vyprat :/ ). Nebo Vám zaručeně pomůže i to, když hned co přijdete domů nezamíříte do postele, ale sednete si třeba ke stolu :). Ale hlavně co mně vždycky zvedne náladu jsou krásné, barevné, pozitivní obrázky ať už na instagramu, pinterstu nebo we heart it. Je to něco co mi dokáže vdechnou hrozně síly a pozitivního myšlení. 
photo from We heart it
         Samozřejmě nesmím zapomenout i na to, že je moc důležité se mít na co těšit a stále si dělat aspoň drobné radosti. Miluju těšit se na výlety a doufám, že tenhle víkend bude stát za to! :) A snad již v brzké době budu moci vyndat vánoční výzdobu (aniž by na mě ostatní koukali jako na blázna) a radovat se naplno z té krásné atmosféry kolem. Nejdůležitější je totiž vytvořit si krásné a kreativní prostředí, pak jde všechno lépe.
photo from We heart it
         A jak působí tohle počasí na Vás? Máte ho rádi nebo by jste už zase raději měli zpět léto? A jak se těšíte na Vánoce? Mějte hezký víkend :)

Žádné komentáře:

Okomentovat